28 september 2006

Sånt ni inte bett om

Ja, inte vet jag om ni är särskilt intresserade av att titta på bilder, men nu har jag ju en dyr digitalkamera som bör användas. Så nu har ni inget att välja på.

Alltså:

Bilder på ditt och datt i mitt liv.
Under några år gick jag på keramikkurser. Den här kronan är ett resultat från det.

Den matchar den vansinnigt vackra tapeten som fanns på en London-pub jag besökte några gånger förra hösten. Skulle gärna ha en sån vägg hemma.

Titta noga. Här ska det bli en spiskassett inom en snar framtid. Betrakta det gula fula teglet (som spacklats på ett icke fackmannamässigt sätt) runtom öppningen. Nästa gång det kommer en bild på öppna spisen så kommer den se annorlunda ut, kassetten kommer vara på plats och teglet kommer vara vitt. Och framförallt kommer det eldas!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo! Fler foton! Glöm inte efterbilder nu på kassetten!
Vilken fiin keramikkrona!

Anonym sa...

Vilken underbar krona!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin