7 februari 2007

Ditt å datt

Två par behåar fick följa med hem. Halva priset på dyra underklädesbutiken gjorde att utgiften bara blev 479 kronor. *Katjing*

Jag gillar verkligen Rehab med Amy Winehouse.

Har just läst ut Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson. Rekommenderas till alla som gillar spänning. Och till alla som vill ha tjocka böcker för att få valuta för pengarna.

Och loppisabstinensen har växt sig gigantisk nu! I måndags slank jag in på en antikaffär, men med de prisnivåerna är det inte lätt att göra fynd.

Naprapaten fick ordning på den trilskande ryggen, men uppmanade mig snällt att börja träna. Så nu ska jag leta reda på stegräknaren som en enkel start. Och gå ut och gå efter jobbet så ofta jag hinner. Och aldrig ställa proemanden mot något som är roligare, utan ha den som alternativ till diskning och städning. Så blir det lättare att ta sig ut.

4 kommentarer:

A sa...

Åh vad tråkigt med dyra antikaffärer. Mm, alla "loppisfynd" är ju inte fynd, för jeez vad dyra endel saker är. Trist! Hoppas du kommer igång med promenerabdet, det är ju skönt ute nu när luften är så härligt frisk. :)

Agata sa...

Jo, frisk luft, måhända.
Men också 17 minusgrader, så huden fryser liksom fast i ansiktet. Det knastrar i näsan och tårna krullar ihop sig. Så jag får nog promenera på stället. Inomhus. På en loppis, kanske. ;-)

Anonym sa...

Hej Agata! Hittade dig via en annan sida och håller med om flera saker, lyssnar precis på Rehab, läser män som hatar... och saknar loppisar! Hälsningar Lisa

Agata sa...

Lisa - Hej och välkommen! Tänk vad många kloka människor det finns på nätet ;-).

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin