1 februari 2007

Postorderfynd?

Kollade in Ellos webbshop och hittade en hel del som jag skulle kunna tänka mig hemma.
Korgarna på ställning passar utmärkt till gästtoalettens alla inredningsmagasin. 349 kronor är inte heller tokdyrt, men frågan är om kvaliteten är tillräckligt bra. Någon som vet?


Den här ljuslyktan för 299 kronor tycker jag är bedårande. Skulle kunna tänka mig en tre-fyra stycken, men de är ju inte helt gratis så jag får kanske nöja mig med en...

Till sist - jag kan inte bestämma mig för om det här är kul eller bara knasigt. Gardinstänger med belysning inuti kan ju ge ett jättefint sken. Eller inte. Någon som sett dem på riktigt?


Men, shit vad det är mycket bekymmer med Blogger nu. Är det bara jag som får bassning för att jag skrivit fel word verification när jag vet att jag skrivit riktigt. Gång på gång händer det här. För att inte tala om alla andra knasiga felmeddelanden man får nu. Suck.

Inga kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin