9 mars 2007

I morgon smäller det


Nope. Nu har jag inte tid med vare sig jobb eller blogg. Nu måste jag ta mig hem för att börja förbereda den största happeningen av dem alla - vårat schlagerslag.
En tradition med god mat, trevligt umgänge, bettning och insatser i form av små presenter värda 50 kronor. Men först måste surroundsystemet monteras ned och flyttas. Å så måste vi laga mat och baka och städa. *Pust*
I år smäller vi till med en tävling om förra årets bidrag också. Det ska bli extra kul!
Ha en kul melodifestivalfinaldag!

2 kommentarer:

LISEN sa...

Vad roligt det låter!! Heja, heja - hoppas du tar hem pris!! tack för kommentaren hos mig :-) Ha en fin helg och lycka till med allt fixande inför eventet!

Agata sa...

Tack! Det kommer nog bli lika roligt som det brukar vara. Dessvärre blir jag ofta utan pris, trots att jag gillar den här musikgenren. Blues- och hårdrockssambon brukar däremot vara storartad på att gissa vad svenska folket vill ha. Ha en trevlig kväll själv!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin