8 juni 2007

På låg hastighet

Jag önskar att jag hade något spännande att förtälja om mitt kreativa liv, men tyvärr. Jag stickar och stickar och stickar på min rostfärgade björk-sjal. Obegripligt nog ser det ut som om garnet kommer ta slut innan mitt tålamod gör det.

Min romantiska pastellkvilt har visserligen fått några fler lappar hoppsydda, men än är det långt kvar. Jag skäms över att behöva erkänna det, men jag har beställt ännu mer tyg från Usa. Det var ju exakt det som inte skulle ske. Jag skulle ju sy av min tyghögar för att göra dem mindre. Suck.

Men det händer annat kreativt. Ett rum är nästan tömt för att kunna renoveras. Återkommer med mer information framgent.



Inte för att jag vill framstå som gnällig, men skulle man inte förvänta sig roliga saker från sin hemliskompis varje månad? Maj är fortfarande ett blankt blad för mig, trots att jag skuttar till brevlådan varje dag i hopp om att hitta något skojigt. Tråkigt... Eller har jag missuppfattat något?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tror att det är ett paket på väg, om jag förstått allt rätt....

Ses vi i morgon?

Agata sa...

Härligt om det är så!

Jo, jag kommer kanske senare. Är bjuden på avslutningsmiddag på jobbet.

Anonym sa...

Hejsan!

ditt paket kom lite väl sent men jag hade idé torka och så hade jag flytten som var förrvirrande..

Men det har blivit skickat och jag trodde det kommit fram idag?

Mvh
Hemliskompisen

Agata sa...

Jojomen! Det kom fram. Tacktack!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin