10 augusti 2007

Maj gadd II

Och som om det inte vore nog med besök från vänster och höger så växer mina projekthögar i rasande takt. Det finns så mycket idéer och så ofantligt lite karaktär i den här späda *host* kroppen...

Och under tiden samlar jag. På allt som kan kategoriseras in under fliken BRA-ATT-HA. Och så ligger det till sig och omvandlas.
Exempelvis såhär:

* Flickklänningar av gamla skjortor
* Påslakan av gamla vackra överlakan
* Lapptäcke av nya kvilttyger
* Odd-Molly-inspirerade kläder till hösten av tyger, gamla kläder och sparade band
* Väskor av loppisfyndade broderier
* Doredoinspirerade väskor av hopfiltade ylleplagg
* Sommarklänningar av roliga retro-tyger

Om det är fullt i mitt syrum? You bet, sister! Där är knökfullt och stök-roligt. Precis som i mitt inre.

Jag behöver semester...

1 kommentar:

Åsa sa...

Trösta dej med att bikinisäsongen är över och snart börjar julbaket så den späda kroppen inte försvinner helt.Det blir på modet nu i höst med stora bylsiga sticketröjor.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin