4 februari 2009

Sticka gammalt

Apropå den senast recenserade boken, så har jag gått med i en rolig KAL.

Det är bloggen Vintagestickning som inbjuder stickerskor att välja något äkta vintagemönster och sticka det.
Eftersom jag har ett helt gäng gamla stickböcker så ska det nog inte bli så svårt att välja... Jag har redan tidigare spanat in ett käckt sportgarnityr som nog blir verklighet nu.

Eller så ger jag mig på den här halsduken. Praktisk att ha på jobbet där jag ofta både fryser och saknar fickor.

Återkommer när jag bestämt mig.

Nu drar jag till fjälls med fler stickningar än skidor i bagaget. Höres!

5 kommentarer:

marie-louise sa...

Vad fint Du har det här, broderier och stickat och fina gamla böcker!!!
Jättehärlig blogg!

Myggan sa...

Vilken halsduk, den är ju perfekt. Jag tror jag måste göra en.
Var rädd om armar och ben i fjällen.
/Anna

Anonym sa...

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN!

Tomtan sa...

Klar häftig halsduk

Tomtan sa...

Har en utmaning till dej!!! Hos mej!!!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin