1 mars 2009

Lin för hugade spinnerskor

Mer upphittat i röran: En fyndkorg från en auktion i somras innehöll den här lin-sudden. Misstänker att det ska spinnas, men eftersom jag inte är någon spinn-tjej så är den faktiskt onödig hemma hos mig.

Jag har ingen aning om sånt här går att använda, eller om det är någon som spinner lin nuförtiden, men om någon möjligtvis skulle vilja ha den för att testa så går det bra att skicka ett mejl till agata99 at passagen.se så skickar jag den.
Men jag kan inte garantera att den är perfekt på något sätt!


Uppdatering:
Det gick snabbt att bli av med det! Merveilleuses nappade och kommer från linet hem till sig.

1 kommentar:

Tant Kofta - Lotta Blom sa...

Hej!
Livet passerar verkligen revy då man röjer. Linet är jättefint och jag hoppas någon spinnkunnig och intresserad hittar till dig.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin