9 mars 2009

På tapeten - igen

Fick hem en laddning tapetprover från Måleributiken i Alvik. Eftersom jag inte kan bestämma mig för vilken slags turkos-aqua-grön jag tycker om så beställde jag ett helt gäng tapetbitar för 20 kronor styck. Det slank med några fina i beiga toner också.

Jag trodde att det skulle innebära max en meter av varje tapet, men jag fick närmare 1,5 meter av varje tapet. Fråga mig inte hur de kan få ekonomi i att sälja 1000-kronorstapeter för 20 kronor per 1,5 meter. Det krävs bra mycket mer än 11 meter på rullen för att dra in det, men det är ju inte mitt problem.
Nu har jag hittat en fin tapet till vardagsrummet, och förmodligen en till det sovrum vi ska ägna det kommande året åt att renovera. Och de andra bitarna ska nog få ingå i något trevligt projekt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för tipset, vilken bra sida! Jag som gillar gratissaker;)

Anonym sa...

Jag skulle gissa att de har ganska höga påslag på tapeter...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin