23 april 2009

Mer trivia om mig

Jag borde dammsuga. Jag hittade en lista. Då går det som det går.

HUR

Svarar du i telefonen: Ja, det är nnnn.
Gör du när du är kär i fel person: Men jag är ju kär i rätt person!
Tycker du om gul-bil-leken: hinner jag inte med. Jag platespottar och letar nu febrilt efter 401.
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Strax under 200 tror jag.
Mycket är klockan: 18.08
Hur många kontakter har du på msn: sju. Använder sällan den.
Spenderar du en regnig dag bäst: inne. Med något projekt.

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Förmodligen Kappahl. Det brukar bara vara de som sms:ar ofta.
Pratar du med på msn just nu? ingen alls.
Ringde dig senast? En kollega.
Pussade dig senast? Mannen.
Vill du kasta en sten i huvudet på? Det lät elakt. Just nu är jag fridfull, men ofta vill jag skrika något elakt åt dåliga bilförare. Men kasta stena slutade jag med i treårsåldern.
Saknar du mest just nu? Kanske vännen K som bor för långt bort.
Ska du träffa imorgon? En bunt arbetskamrater. Det är allt jag vet.
Sov du med senast? Sov med? Eeeh, är det här en fånig tolkning från engelska eller bara en knasig formulering i allmänhet? Den jag sov bredvid senast var sambon. You do the math.
Festade du med senast? Festade och festade... I fredags dracks det vin med bokcirkeln, men senaste riktiga festen var nog med jobbet för ett halvår sedan.
Vem fick du senast sms av? Som sagt - Kappahl är min bästa vän...

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: De brukar alltid vara med, men som barn klarade jag av att cykla utan att hålla i styret.
Gråtit en hel natt: Och missat att sova?! Skulle inte tro det.
Druckit så du spytt: Ja
Åkt vattenskidor: Nej
Åkt rullstol: Ja, före eller efter någon operation.
Gjort en bakåtkullerbytta: Ja, som barn var jag lite vigare än nu.
Köpt lösgodis för över 50 kr: Ja
Haft träningsvärk: Ja
Önskat att du var det andra könet: Nej
Sett din kompis i rosa kanindräkt: Nej

Inga kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin