16 januari 2014

Nu ska Dremeln fram!

Det där multiverktyget av märket Dremel som ligger och väntar i mitt projektrum har liksom aldrig kommit till sin rätt. Jag har liksom inte kommit mig för. Jag köpte det för något halvår sedan och sen har inte så mycket hänt.

Kan bero på att jag är lite allergisk mot manualer, och den gången jag plockade fram den för att borra hål i ett keramikprojekt som fått hålen igensatta av glasyr så gick det inte så bra när jag valde redskap på gehör. Och sen orkade jag inte riktigt läsa på hur jag skulle göra i stället.

Men i dag hittade jag den här sidan, och nu måste kan jag inte riktigt välja vilket projekt jag ska ta mig an först ...


1 kommentar:

heidi sa...

internet - det har verkligen förändrat världen dom senaste decennierna:)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin