19 april 2005

Tjejsnack igen.

Helgen fylldes av middagar med vänner och ett vårigt bröllop. Mycket skojigt! Jag fick vansinnigt ont i fötterna av all dans, men gläds åt mitt vuxna drickande som innebar att det bara blev ett glas vin efter middagen. Vuxet säger jag - mina kompisar på bröllopet tyckte nog snarare att det var trist...


Är du svartsjuk?
Nä, har ingen anledning. Blir dessutom bara förbannad av svartsjuka när den går överstyr.

Är det svårt för dig att glömma och förlåta?
Är oftast inte särskilt långsint. Men vissa saker kan vara svårare att glömma än andra...

Är du känslig?
Ja, vem är inte det? Men inte så att jag gråter över allting. Bara när ingen ser - då kan jag böla åt Extreme home makeover.

Blir du nervös när du är tröttkörd?
Nä, snarare arbetselak.

Har du svårt att skaffa nya vänner?
Mja... Har hyfsat hög integritet och vill inte gärna tränga mig på objuden. Så det kan ta ett tag, men jag är inget hopplöst fall. Ibland måste man våga för att vinna!

Inga kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin