10 oktober 2005

Värdelöst vetande

3 saker som jag gillar:
• Kaffebröd och kakor. Godis kan jag klara mig utan men inte en smarrig kaka till kaffet.
• Engelsk humor. The Office är strålande!
• Lasse Winnerbäck.

3 saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig:
• Spindlar. Äckligt, äckligt! (Vem sa att diamanter är en flickas bästa vän – det är Radar!)
• Ondska. I alla former.
• Dumhet. Korkade människors uttalanden gör mig rastlös och arg.

3 viktiga saker i mitt rum: (Rum? Vilket? Jag har flera... Hem, får det bli.)
• Symaskinen.
• Soffan där jag undantagslöst somnar varje kväll.
• Sambon.

3 slumpvis valda fakta om mig:
• Jag har sjungit Blommig Falukorv i lokalradion som barn.
• Jag har 195 högskolepoäng.
• Jag är medlem i Fantomenklubben.

3 saker jag vill göra innan jag dör:
• Skaffa hund. Gärna en bullterrier.
• Prova hängglidflyg.
• Åka till New York.

3 saker som jag inte kan göra:
• Använda kontaktlinser. Har försökt, men lyckas inte pilla mig själv i ögat.
• Ta farväl utan att börja gråta. Avsked är hemska.
• Vissla.

3 saker som jag säger mest:
• Mmm, mmm, okej... (Jag vet att det ser helt befängt ut i skrift. Och det låter inte mindre korkat, kan jag intyga.)
• Trevligt, verkligen...
• Helvetes jävla skit!

3 kändisförälskelser:
• Lasse Berghagen (Som barn, alltså. Jag var nog fem år.)
• Anders Ekborg
• Lars Winnerbäck

3 stycken som jag tror kan svara på dessa frågor:
• Den som vill.
• Den som vill.
• Den som vill.

Inga kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin