19 december 2005

Jorasatt...

Nä, det blev inget tapetserande på egen hand. En lätt feberfrossa, brist på rätt prylar och självinsikt fick mig att avstå.
Men i går blev det av! Tillsammans med sambon tapetserade jag hela matrummet. Och snyggt blev det! Och inte alls så svårt som jag hade trott. Fast hörn är inte roliga att tapetsera. Och i vanliga god ordning hann vi bli jävligt förbannade på varandra innan vi var klara. Så blir det när man släpper in två arbetselaka människor i samma rum.

Och i fredags hade vi julfest på jobbet. Mucho roligt! Kom hem vid halv fyra och var då ohälsasamt på kanelen. Allt berodde på kollegan R och hans whiskey. Som jag tiggde till mig för att jag var lite krasslig. Lärdom: Man blir inte friskare av att dra i sig nästan två dricksglas whiskey - snarare tvärtom.

Inga kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin