29 januari 2006

Sist av alla...

Fyra jobb jag haft:
1. vaktmästare
2. mentalskötare inom rättspsykiatrin
3. vårdbiträde i öppen vård (hemsamarit, alltså.)
4. sömmerska på liten syateljé.

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Good Will Hunting
2. Dirty Dancing
3. Trollkarlen från Oz
4. Dunderklumpen

Fyra ställen där jag bott:
1. Vasastan
2. Ludvika
3. Uppsala
4. Söder

Fyra tv-program jag gillar:
1. Lost
2. Six feet under
3. Antikrundan
4. Roomservice

Fyra ställen där jag varit på semester:
1. Växjö
2. Lappland
3. Grekiska övärlden
4. Rom

Fyra sajter jag besöker dagligen:
1. Antiknätet
2. Jobbets intranät (på vardagar, åtminstone)
3. Aftonbladet
4. DN

Fyra favoriträtter:
1. Sushi
2. Klassisk söndagsmiddag med stek, kokt potatis, brun sås, gelé och gröna ärter.
3. Pitepalt (flatpalt, alltså. Fläsket ska vara vid sidan av.)
4. Surströmming. (Jo, jag vet vad många tcker, men de har fel!)

Fyra ställen där jag gärna skulle vara nu:
1. New York
2. London
3. I soffan framför hela nästa säsongen av Lost
4. I fjällen, framför knastrande brasa.

Inga kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin