12 juni 2006

En lista...

1) Vad är klockan? 10.37
2) Ditt namn som det står på födelseattesten: agata... näej, nu ljög jag. ;-)
3) Smeknamn: Nä.
4) Piercings: Fyra hål i öronen
5) Ögonfärg: Blågrågröna-melerade.
6) Födelseplats: BB
7) Favoritmat: Sushi, pitepalt.
8) Ditt lyckligaste minne? Kan inte välja.
9) Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Nej.
10) Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Ja.
11) Varit med i en bilolycka? Ja. Voltade i 110, me klarade mig oskadd.
12) Krutonger eller baconbitar? Bacon, eftersom jag försöker vara GI-trogen. Annars hade jag svarat krutonger.
13) Favoritdag på veckan: Fredag
14) Favoritrestaurang: Vilken bra sushirestaurang som helst.
15) Favoritblomma: Ranunkel. I rabatten är aklejor en favvo-blomma.
16) Favoritsport: Har ingen.
17) Favoritglass: Pistae.
18) Vilken färg har din sovrumstapet? Gulnad tapet med blåa ränder som ska bortbortbort!
19) Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Ingen.
20) Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? Enlargeryourpenis-Samantha. (Oh, det lät sorgligt inser jag...)
21) Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på? Förmodligen ICA. Äta måste man ju även om man saknar pengar.
22) Vad gör du oftast när du är uttråkad? I sämsta fall vankar jag runt och hamnar till slut framför något uelt tv-program. I bästa fall hamnar jag framför symaskinen.
23) När går du och lägger dig? Alldeles för sent och oregelbundet.
24) Vem kommer att svara på denna taggning först? Ingen aning...
25) Vem av dem du skickat denna taggning till kommer inte att svara? Ingen aning där heller.
26) Senaste TV-program? Något publicservice-aktigt med svartvita kortfilmer om någon scizofren morbror i går kväll.
27) Senaste person du gick ut och åt middag med? Min sambo.
28) Vad lyssnar du på just nu? Lars Winnerbäck.
29) Vilken är din favoritfärg? Alla! Helst smutsiga, som orange, olivgrönt, kitt.
30) Sjö, hav eller flod? Hav.
31) Hur många tatueringar har du? Ingen. Ännu. Väntar på 40-årskrisen... ;-)
32) Klockslaget när du blev färdig med denna lista? 10.45.
33) Har du någon gång kört slut på bensinen? Nä. Är alldeles för bra-att-ha-sinnad för att det skulle kunna inträffa. Jag köper alltid nytt innan det gamla är slut. Som kaffe, mjölk, stearinljus, toapapper. Så även bensin.
34) Katter eller hundar? Hund.

Nå - Cilla, Kicki, Anna och Polly. Har ni redan fyllt i den här listan eller orkar ni?

Inga kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin