12 juli 2006

Fem saker

Har fått en uppmaning av Anna. Sånt kan jag inte motstå.

5 saker jag har i min frys:
* Isbitar
* Broccoli
* Oidentifierbara matlådor
* Laxfiléer
* Köttfärs infruset i platta paket.

5 saker jag har i min garderob:
(Det beror sannerligen på vilken garderob jag väljer. Om jag ska välja nostalgigarderoben i gästrummet så hänger där balklänningar, gamla mc-jackor tillsammans med farmors brudklänning och 60-talsstädrockar från loppis. Men jag väljer min vanliga garderob istället:)
* En hylla full med byxor och jeans
* En hylla med tjocktröjor
* En hylla med bad- och träningskläder (rena, alltså.)
* En hylla med kläder jag inte längre kommer i
* En stor låda med väskor av allehanda varianter från hela mitt vuxna liv. Jag kan ju inte slänga saker, som bekant.

5 saker jag har i min bil:
* Mobilladdare
* Mängder med brända cd-skivor
* En filt och kudde för bilåkar-sömn när sambon kör
* Skräp på golvet i passagerarsätet.
* Verktygslåda

5 saker jag har i min handväska:
* Plånbok
* Mobil
* Elizabeth Ardens eight hour creme
* Kalender
* En liten necessär med viktiga bra-att-ha-saker som tamponger, alvedon, plåster, pincett, nagelsax ...

5 personer att skicka vidare till:
Nä, jag tror banne mig att jag är sist på det här tåget. Den som känner sig manad får gärna ta upp stafettpinnen som jag lägger ner här. =======

Inga kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin