20 augusti 2006

Jo, jag erkänner.


Jag har köpt fler fina loppissaker i sommar.
Som den här vackra godisskålen med lock. I vackert pressglas. Me like! För bara 40 kronor blev den min.

*Och de ljusgröna burken med lock var ju för söt. De tillverkades för att förvara saker i nymodigheten kylskåpet innan plasten riktigt slagit igenom för länge sedan.
Själva burken är frostad och lite ogenomksinlig, men locket är gjort av klarglas. Minns inte priset, men jag kan inte tänka mig att den var dyr. Typ 15-20 kronor tror jag att jag gav.

Förresten, så har sambon kommit på en lämplig rensningsstrategi nu. Han har under sommaren av misstag slagit sönder två skålar av olika slag. Jag tror inte att det är av misstag. Han har nog, i desperation, kommit på ett bra sätt att rensa i skåpen nu när jag bara bär hem mer saker utan att rensa i det jag redan har. ;-)

Inga kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin