13 september 2006

Hur trött får man vara?

Jag och sambon gav oss ut på timslång promenad i gårdagskvällens finväder. Härligt! Sen gick vi hem, lagade kulinarisk middag (blodpudding) och hamnade framför tv:n för att invänta Nya Rum.
Var jag vaken då? Nä. Strax före åtta somnade jag sött i min tomelilla-soffa. Vaknade ledbruten halv elva och gick upp till sängen. Somnade omedelbart och höll på att börja grina när klockradion drog igång i morse. Efter tio timmars sömn.
Ska det vara så här?
Var kommer all sömn ifrån?
Det är ju inte direkt så att jag sover för lite andra nätter - jag snittar nog 7-8 timmar var natt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,

prova vitamin B12 (finns på apoteket) i kombination med c-vitamin (dom behöver varandra för bästa resultat).

Det är normalt att sova 7-8 timmar per natt, men om du känner dig väldigt trött under en längre period kan det ibland bero på brist på denna vitamin.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin