13 oktober 2006

Fredagsinformation


Fyndade på loppis i går. Sex stycken dessertskålar i grönt glas för tio kronor styck är ett riktigt fynd! Pressglasskålen i blått glas kostade 59, men eftersom dessertskålarna var så billiga så jämnade det ut sig. Karaffen kostade bara 19 kronor och passar bra med mitt SJ-glas som jag fyndat tidigare.


I någon låda har jag länge förvara ett gäng gamla hattnålar. I kombination med att jag saknade vettig förvaring för mina fina broscher så satte jag mig ner och återanvände ett gammalt madrassfodral och en virkad spets. Syendet gick på en halvtimme.


* Har köpt på mig några söta ljus på Ikea. Måste åka dit och köpa fler, för trots att de ingår i julkollektionen så funkar de ju året runt.



* För övrigt är mormorskängorna sverkade. Efter att ha gått runt i dem en halvtimme hemma så insåg jag att mina fötter är värda något bekvämare.

* I helgen väntar en trevliga middag med tjejkompisar och en 30-årsfest. Roligt!

* Å så får vi väl se hur många ministrar som kommer ha blivit avslöjade under de närmaste 24 timmarna. Mein gott vilka miffon!

Inga kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin