21 oktober 2006

Lördagsfunderingar så här på morgonkvisten

Lördag. Som borde ägnas åt låång fin promenad. Men det regnar. Kallt regn som när som helst kan förbytas till snö. Ändå borde jag röra på mig efter flera dagar i sjuksoffan.

Har ägnat de senaste dagarna åt att zappa mellan de kanaler som erbjuder dag-tv. Och det gör ju de flesta nu för tiden, men jiiizzez vilket crapp som erbjuds! Vill man plåga mig till döds är det bara att placera mig framför ett nonstop-bokstavsprogram med Marie Picasso (känd från dokusåpa. Typ BigBrother, va?) Hon är gräslig! Fast programidén är väl att programledaren måste prata på till någon ringer. Men tankefelet uppstår när programledare pratar så eländigt mycket skit så ingen orkar titta, än mindre ringa. Då måste fröken Picasso fortsätta prata skit så att ännu förr tittar och ringer. Tråkigttråkigttråkigt.

Jag sätter hundra spänn på att hennes bokstavsprogram används på Guantanamo som värsta straffet.

Inga kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin