10 oktober 2006

Stoooort problem

Måndagar är en jobbig tv-dag för en sån banal och sleezy människa som jag är.
Tidigare hade jag problem nog eftersom Från koja till slott och Outsiders går på samma tid.

I går upptäckte jag – i en zappande reklampaus – att programmet Bazar har börjat på tv4+.

Hur fasiken ska jag hinna se allt? Zappa går bara an när jag är ensam hemma. Eljest blir det skilsmässa. Vilket mina tv-vanor nog ändå kan leda till. Sambon är inte alls lika intresserad av inredning och freakshows som jag är.






Okej, nu känner jag att jag måste förtydliga, förklara och urskuldra mig.
Från koja till slott är bara kul när det är Tomas&Simon som inreder. Och Outsiders kan ibland bli väl kletigt i människors märkliga beteenden och Bazar har jag ännu bara gett en liten chans. Vet inte om jag kommer fastna för det eftersom jag har lite svårt för klämkäcka programledare som ständigt ler och inreder med 70-talsgrejer.

Inga kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin