9 november 2006

I brist på annat

Det är möjligt att jag redan visat de här bilderna, men de tillhör sånt i mitt liv jag tycker om och gärna visar upp igen. Håll till godo - jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om i dag:

Två plyschmonster som inte längre finns i mitt liv. Istället är det någon bäbis i min närhet (pinsamt, jag vet faktiskt inte vilken bäbis som fick dem...) som kan gosa med små snälla monster.

Har jag visat den här? Två av mina passioner (Nej, jag menar inte fula krukor med feldimensionerade fat och jesus) – pelargoner och kitschig rello-konst har här samlats på samma bild. Det var då. I somras. Pelargonerna står numer sorgligt oblommande nere i källaren och tavlan sitter över sängen tillsammans med flera andra.


Sånt här köper jag på loppis - gamla spottkoppar från den tiden när det var helt okej beteende att spotta inomhus. Ingen aning om vad jag ska ha den till, men den är för rolig för att jag ska kunna gå förbi.

Inga kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin