13 november 2006

Svart och hett


Jag drömmer om en ny kaffebryggare. Jo, jag vet att jag borde vara trendmedveten nog att drömma om en kaffemaskin eller dubbel espressobryggare, men jag är lite oldfashion här. OBH Nordica har snygga, metallicröda köksprylar som jag inte skulle ha något emot. Men det kostar. 1095 kronor är rekommenderat butikspris. Å då ingår inte ens kaffet!


Och den som misstänker att det här inlägget är en del av min ambition att inte framstå som om jag köper allt second hand har förstås förstått allting korrekt... ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har ingen kaffebryggare alls, kör med Bodums press istället. Jagtror det finns allt i denna färgglada serie snart? Såg tom en grill!

Anonym sa...

Second hand är kanon! Väldigt bra för miljön!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin