16 mars 2007

Å så blev det mera garn i stashen...



Det här påminner alltmer om en stickblogg - av en glad amatör. Här är i alla fall mina senaste garnköp. Övert tre nystan ljuvligt Noro Silk Garden. Ska bli en jag-vet-inte-vad. Sjal?

Och en härva Karamell från Östergötlands ullspinneri ska också bli en jag-vet-inte-vad. Mössa? Vantar?
Jag återkommer med besked när jag stickat klart alla mina WIPs som ligger.
Moahahahah. Om ni såg mina enorma samlingar av påbörjade projekt och garn skulle ni också skratta högt och en gnutta desperat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

En del människor BEHÖVER mycket garn - det bara ÄR så.

Agata sa...

Åh, tack.
Lite sådär klädsamt självupptaget antar jag nu att du menar mig. Och jag behöööööver verkligen garn. Också.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin