19 september 2007

Standard 1A i badrummet

Festligare än så här blir det inte i vårt badrum.
Två högskåp Vättern och ett Norrgrund som skåp över handfatet.
Vitt standardkakel på väggarna och gråmelerat klinker på golvet.
Dessutom behåller vi det fungerande handfatet och toaletten.
Och så ska vi hitta någon bänkskiva och lägga över tvättmaskin som arbetsyta. Men hur den ska se ut vet vi inte än. Vit? Trä? Virrvarr?
Jag återkommer i frågan...

Andra får stå för dubbla handfat, finesser, guldkranar och glasmosaik. Vi vill bara ha rent och fräscht och funktion.
Jag menar – vi ska ju för tusan bajsa där inne. Hur mycket pengar ska man lägga ner på inredningen då?!

Möjligtvis kan jag tänka mig att investera i nya handdukar, även om det känns som resursslöseri...
Å så blir det förmodligen en fin dusch. Men vi vet inte vilken ännu. Kanske Mora Izzy Family...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, men bara det funkar så är ju allt bra. Mitt funkar inte så det måste renoveras. Men inte i år, det får vänta tills det absolut inte går att vara där. Det går det nu, det är bara fult.

Anonym sa...

Good choice! Om man håller grunden enkel (typ vit) så kan man mycket enklare ändra alltihopa när man tröttnar med nya handdukar/textilier. Mycket billigare än att kakla om.

Själv har jag fult blått golv i badrummet vilket är tråkigt eftersom man måste anpassa sig till det. Dumt. :( Man kanske skulle lägga in trätrall ovanpå...? :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin