29 april 2008

Först så går det upp så går det ner så går det upp

I ugnen gräddas två monsterlimpor. Själv lyssnar jag på korgboll på tv (den är vänd åt fel håll) och försöker sticka lite.
Det händer mycket nu i mitt liv, både privat och yrkesmässigt. Ibland känns det som om jag ständigt åker längs en väg som vägverket glömt efter den här hopplösa vintern, full med tjälskott och gupp. Fast med gupp kan man räkna med att emellanåt få flyga också, och det är ju trevligt.

Sån tur att det finns lite Kid Silk Haze att gosa ner näsan i emellanåt...

3 kommentarer:

Anonym sa...

hej kära hemlis, tack så hemskt mycket för alla fina saker du skämt bort mig med de senaste månaderna! varje paket har fått mig att hoppa och fnissa av glädje, jag hade ingen aning om att det skulle vara så här spännande och roligt att få hemliga, mjuka paket skickade till sig :)
så mycket omtänksamma finheter du petat in, alldeles underbart att bli bortskämd av dig. hoppas du får en fin stund med ditt gosvänliga garn!

Tomtan sa...

Livet är en norrlandsväg under källossningen *ler* //E

Agata sa...

isabelle - kul om du får användning för sakerna!

tvånystan - Jo, sånt är livet. Tack för alla fina saker du skickat!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin