8 april 2008

Hej Karlstad

Till slut har det blivit en soffa. En Karlstad från Ikea i mörkgrått tyg. Kanske inte mitt allra första val, men det här tyget går att tvätta i maskin, och det betyder mycket. Vitt går fetbort för jag är en alldeles för vanlig människa för att lyckas hålla sånt rent.
En pall fick följa med hem direkt, men själva soffan levereras om några veckor. Tills dess ska vi ha gjort oss av med våra sjaviga Tomelilla som upptar mycket plats just nu.
Och så har jag installerat ett härligt program i min Iphone som gör att jag direkt kan publicera bilder på Flickr som jag tar med mobilkameran. Hurra! Roligt!

1 kommentar:

lillstrumpa sa...

Aouh, iphone! (vill ha vill ha vill ha!) Låter som en utmärkt plugin med autostrada till flickr. Roligaste appen som sambon installerat hittils på sin (som jag får låna ibland om jag ber snällt) är iZoo, spelet zookeeper för iphone. Jag är såld (om det inte märktes redan...)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin