5 april 2008

Tråkbloggning:

Idag har äppelträdet fått en grundlig genomgång för första gången på flera år. Dessutom bekantar jag mig så sakteliga med min nya leksak - en Iphone. Vansinningt roligt med ipod, telefon, kamera och lekstuga i en och samma lilla (nåja) pryl!
Nu började det hagla så jag fick ta paus precis när jag skulle dra igång kompostkvarnen för första gången.

Av dagen återstår grundlig städning som förmodligen kommer fortsätta i morgon också. Var kommer alla saker ifrån?! Och allt damm?!

Och i kväll väntar en 40-årsfest. Roligt med party!

Ska sticka några varv på mina turkosrandiga sockor medan jag dricker kaffe och slösurfar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

När du provat kompostkvarnen vill jag ha en liten recension, ska nämligen köpa en!

Agata sa...

Haha. Roligt att du frågar. När jag drog igång den första gången gick proppen och i kombination med haglet tappade jag sugen och gick in.
Jag återkommer när jag orkat ta tag i det projektet igen!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin