18 juni 2008

Jag leker inredningsblogg

Först-måste-jag-bara-säga-att-det-inte-var-såhär-jag-ville-presentera mitt-senaste-förädlingsprojekt. *andas in*

Jag ville ju visa upp den här loppisfyndade hyllan, uppsatt på utvald vägg och fylld med utvalda ting, noga matchade och stiliga. På ett genomtänkt, trendigt men ändå personligt sätt. Sådär som alla de flesta inredningsbloggare lyckas med.

Nu blev det inte så. Jag klarar inte av att vänta, så nu får ni se hur min hylla blev med ny färg och krokar, där den står på golvet.

Ser ni att färgen är svagt gulgrön? Ser ni att golvet är skitfult? Ser ni att jag kommer älska den här hyllan ett bra tag?

10 kommentarer:

Eva i Halmstad sa...

En ruskigt fin hylla du gjort dej.
Ha en riktigt go midsommar på dej.
Eva.

Anonym sa...

Den blev jättefin, gillar färgen!

Ha en fin midsommar
kram Monica

knitbyme sa...

Hej du. Hittade hit tv Stickfrossaranna som jag är bekant med. Grattis till vinsten vi alla slogs om. Göteborgare

Gårdsromantik sa...

Men vilken superfin hylla - du får väl visa den uppsatt senare.
Mycket fint du visar.

Hälsningar Maud

Agata sa...

Kul att det äår fler som gillar den. Det var ett sånt där loppisfynd som får det att gå rysningar över kroppen. Lite bakom andra grejer, så att ingen slkulle kunna se den. Och för bara 75 kronor!

En bild på den i uppsatt läge kommer - efter mmidsommarhelgen!

Anonym sa...

Den blev jättefin, såklart du kommer älska den - länge länge!

Från A till O med Jenny sa...

Jättefin hylla tycker jag och söta porslinsburkar verkligen söta
Glad midsommar
kram jenny

Anonym sa...

Vilken underbar hylla... vad avis jag blir :) Önskar dig en trevlig midsommar! Kram kram

Anonym sa...

Jaa, jag ser!

Du har en utmärkelse hos mig!

Anonym sa...

Jag säger bara: ÅÅÅÅH!!!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin