6 juni 2008

Ständigt dessa tapeter...

Än en gång är det aktuellt med nya tapeter. Den här gången sneglar jag på vardagsrummet som skulle må bra av lite ny färg istället för den 90-taliga solgula som visserligen piggar upp, men inte riktigt på rätt sätt.
Jag tror att den modiga färgen beige is da shit. Fast inte enbart beige - då blir jag galen av tristess. Utan kanske med lite, tja... svart i mönstret? På en fondvägg - även-fast-jag-vet-att-såna-är-ute-nu.

Så jag gav mig ut på en sida med Ralph Lauren-tapeter och botaniserade. Och hittade en hel del ljuvliga tapeter, men kanske inte alltid sådant som fungerar i vardagsrummet...
Roligast är den här - med gamla vykort från New York. Den räcker det nog med en enda våd av på lämpligt ställe. Frågan är bara var det är. Gästtoaletten, kanske?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den översta gillade jag!!! Fondvägg ute? Jaha, då hann man inte ens få in det i sovrummet då, hrm...
Men tyvärr(?) verka fotofondvägg i alla varianter vara HELT inne, hm...
Må så grankott... ngn som också stickat baklänges på sjal, tredje gången gillt?

Agata sa...

Ja, det är min favorit också! Fast de andra i översta delen skulle också kunna vara fina i vardagsrummet.

Visst är det bedrövligt trist att repa upp!

Anonym sa...

Hemlis4 är ju på tapeten också så jag är här och kikar lite ... igen ...
;)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin