23 juli 2008

Auktionsfynd III

Jag fyndade mer saker. Såklart.
Ett vackert härvelkors med knäppande räkneverk fick följa med hem. För sin skönhets skull.

Jag tror att jag gav runt 100 kronor för det.

Och den här fina omslagspappershållaren som stått i någon affär i Norrbottens inland, blev min för 90 kronor.
De två rullarna med norra Europas fulaste presentpapper ingick. Sån tur.

Snart måste jag öppna egen butik, för alla attribut finns där... Den dag jag kommer hem med en gammal kassaapparat lovar jag att det blir så!

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA... Vilket FANTASTISKT fult omslagspapper! O så mycket! Det blir många paket av det...

Marias stickning och läsning sa...

Vilka häftiga presentpapper! *skratt* Naturligtvis borde du också öppna en affär...
Konserten, en ung stråkkvartett, var underbar.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin