7 juli 2008

Mors lilla latmask sa: du må tro jag letar bra...

Jag har drabbats av semesterlättja så till den milda grad att jag inte ens orkar leta igenom min egen blogg efter en länk till ett stort antal lettiska (estniska?) vantar.
Någon som vet vad jag menar som har länken närmare till hands?
Jag behöver omgående inspiration till ett nytt, roligare projekt än mina evighetssjalar.


Eftersom det är semester och jag inte orkar göra något annat så har jag gått igenom min blogg och hittat rätt. Det var den här sajten jag menade.

Fast mina bloggbesökares tips om den här sajten var också bra att ha.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hm... du menar inte denna?
http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm
Nä, jag orkade inte skriva kod... det var min lathet just nu ;) vantar är det dock... i parti och minut!!! ;)
Må så grankott - kopiera länken och njut... :)

Skatan sa...

Stackare där ;-) Den lättjan är inte att leka med!

Tack för raderna hos mig.

ÖNskar oss nu båda lite värme!

/Från ett iskallt seskarö

Agneta sa...

Såg att du hittat men tror det var denna Bim menade.:http://www.liis.lv/majtur/darbmac/raksti.htm
om du vill ha mönstren också

Agata sa...

bim och agneta - tack för tipset. Det var inte det jag letade efter, men den där länken kan vara bra att ha.

skatan - Japp, lite värme skulle sitta fint nu.

Anonym sa...

Här i värmland börjar solen lysa igen efter två dagars sämre väder men jag säger som devisen" regnet är bra för mina potatis och grannens hö". Skall vi få in mer foder till vintern behöver det komma regn.
Så här är det, får vi inte in foder kan vi ej ge djuren mat och så blir det inga djur till slakt och då stiger matspriserna i butiken etc. Nej nu får jag sluta ge pekpinnar. skall sätta mig med en god kopp kaffe och en ljudbok och en skön stickning/

ps agata jag gillar din blogg med alla dina sköna fynd som du gör....
Må så gott i semestertider

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin