15 augusti 2008

Aaaargggh! Ska det vara såhär!?

Min agata-mejl hos Passagen strular. Passagen håller på med något server-mässigt, och nu skyller de på att min internetleverantör inte uppdaterat länkarna.

Vi har idag 14/8 utfört ett stort underhållsarbete för att Passagen ska bli en bättre, snabbare och mer stabil sajt. Tillsammans med vår nya driftsleverantör har vi flyttat samtliga Passagentjänster till nya, fräscha maskiner i en ny serverhall.

Ser du ännu denna sida beror det på att vår nya adress inte har uppdateras i adressboken hos din Internetleverantör. Om felet kvarstår efter 14/8, kontakta din Internetleverantör.

Hälsningar Passagenredaktionen



Say what? Om inte andressen www.passagen.se funkar - på vilket sätt kan det vara min internetleverantörs fel? Jag förstår inte?!

Teknik som strular och klatrar är det mest irriterande som finns. Näst efter bilister som ligger under hastighetsbegränsningen på vägen.

Nu ska jag släppa det här och gå och ta mig en kopp kaffe. Att lägga gnällenergi på saker man ändå inte kan påverka är onödigt bagage i livet.


1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kommer inte heller in på min Passagen - Mejl! Inte igår heller...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin