5 augusti 2008

Konstiga sökvägar

Det är spännande att kolla vilka sökvägar som får besökare att hitta hit.
Att stickning, loppis och fynd tillhör de vanligaste sökorden gör nog ingen förvånad. Att jag har skrivit om Åremössan en gång märks också på sökningarna.
Men att man kommer hit när man söker på "Carl Keijser" är obegripligt. Vem är det?
Och att man alls får träff hos agata när man söker på "Praktiskt syrum" är helt skrattretande förryckt. *mouahahaha* Ledsen, om det var du som gjorde den sökningen. Hoppas du inte trodde att du skulle hitta något inspirerande på den här bloggen. Här hittar man möjligtvis tips på hur man effektivt fyller ett syrum med skrot och bra-att-ha-saker.

8 kommentarer:

Maud/En bok om dagen sa...

Hur kollar man sånt??? Det skulle jag också vilja göra!

Åremössan googlade jag på igår kväll, och jag minns att du kom upp då - och säkert gick jag hit för att kika vad du hade skrivit... ;-)

Agata sa...

Jag ser det på min räknare från susnet.se. Mycket underhållande!

Ja, Åremössan är nog min alltimehigh när det gller träffar. Herrejisses, vad populär den är!

Maria sa...

Hur ser man vilka sökvägar folk har haft till bloggen? det vore roligt att se!

Maria sa...

Oj, ser just att du svarat ovan. Men jag har ju också räknare från susnet...har inte tänkt på var man kan se det...

Maria sa...

Måste förresten kolla vad Åremössan är, det har jag aldrig hört talas om förrut=)

Agata sa...

maria - hos susnet.se kan man gå in på loggar för att se vilken länk som tagit besökaren till ens sida. När någon har kommit ingooglad så står det ofta vilken söksträng det är. Mycket roande! ;-)

Lissy sa...

Vill bara tala om att jag läser din blogg med stor behållning, tycker helt enkelt om den.

Agata sa...

lissy - tack! Alltid roligt med positiva kommentarer om min lilla bloggbebis. Har du någon egen blogg, måhända?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin