3 januari 2009

Snabbt snabbt

Jag kaklar kök i dag tillsammans med mannen. För första gången ever för oss båda, måste jag tillägga. Har inte tid att blogga mer nu. Återkommer med före/efter-bilder när det är klart.


Uppdatering:
Nämen, okejdå. Här kommer en dålig mobilbild på ett semiklart kök. Det återstår ljusgrå fog, så det blir inte lika skarpa streck när det är klart.
Var snäll och försök att inte titta för mycket på fläkten. Den ska också bytas. Men eftersom detta är en rejäl budgetrenovering så behåller vi både bänkaskivor och luckor.
Kanske ser inte det här så imponerande, ut, men då har du inte sätt ursprungskaklet i beige och beige och intryckta sädesax och annat elände.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men jag tycker bänkskivan ser fin ut. Det där blir kalassnyggt! Du har fått en utmärkelse av mig att hämta på min blogg när du kaklat klart. o fogat. o torkat. :o)
Gott nytt stickår!
Annapuh

Myggan sa...

Vad duktiga ni är. Var inte ledsen över fläkten. Att byta kakel gör ju jättemycket. Och att fixa renovering själva är nåt att slå sig på bröstet för.
/Anna

Anonym sa...

Jo, jag minns ditt kakel i köket! Det ser ut att bli jättefint!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin