10 februari 2009

En fotoutmaning

Jag har blivit utmanad av Två Nystan

  1. Gå in i mappen mina bilder (ev. Bilder för dem med OS X eller din egen personliga bildmapp)
  2. Gå till den sjätte mappen (ev. den sjätte mappen igen)
  3. Välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
  4. Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
  5. Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
  6. Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.

Mappen!? Ursäkta, men har jag framstått som så organiserad? Här finns knappt några mappar utan alla foton ligger i ett enda härligt flöde. Så jag valde fjärde mappen (längre kom jag inte) och sjätte bilden. Fler mappar än så finns inte i min organiserade bildsamling.

Och vad hittar vi där? Jomenvisst. Loppisfynd från i våras. Så klart. Vilket påminner mig om att jag faktiskt måste bli lite mer ordningsam med allt jag äger – inte bara foton. Snart ska jag köpa på mig ett helt gäng stora lådor där alla fina dukar och grytlappar och spetsar och tyger ska rymmas och sorteras. Vilket år som helst, alltså.

Tja, inte vet jag om det finns någon som har bättre ordning på sina foton än vad jag har? I såna fall utmanar jag alla dem! ;-)

Inga kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin