4 juli 2009

Livets goda - mitt i livets måste

En späckad arbetsvecka börjar gå mot sitt slut. Arbetsdagar på närmare 16 timmar tar på krafterna, men roligt har jag!
Jag har knappt hunnit något mer än jobb och sömn. Inte en maska har det blivit, och inte ett handtag på hemmaplan. Min fina rabatt har vuxit otroligt i hettan, och snart är pionerna utblommade utan att jag hunnit njuta av dem.

I går blev loppisabstinensen för stark. Jag lyckades slinka in under lunchen och hittade en stilig skål i gul melaminplast.


Även en liten minikopp med ett flickporträtt fick följa med i påsen.

2 kommentarer:

Myggan sa...

Vilken söt kopp. Visst går sommaren alltid för fort?
/Anna

form55 sa...

Skålen av melamin kan du läsa om i min blogg - här: http://jjform55.blogspot.com/2010/08/de-mystiska-plastskalarna.html

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin