10 oktober 2009

Praktiskt och vackert



En god vän - som jag vet tjuvläser här fast hon aldrig ger sig till känna enligt god bloggetikett - var snäll och delade med sig av två fantastiska hatthyllor som suttit i hennes hus.
De har en ljuvlig gulgrön nyans, med de snurrbara krokarna kvar. Men är vid närmare påseende alldeles för klen för att fungera som klädhängare i hallen. Det är inte klokt vad två personer behöver många jackor och halsdukar ...

Nu sitter den ena hyllan på vardagsrumsväggen för att jag ska kunna hänga mina stickpåsar nära till hands i soffhörnet. För tänk om man vill byta stickning mitt i något spännande!
Nu är mina stickpåsar av allehanda tyger, men det ska bli ändring på det också på sikt. Jag har en plan, som det brukar heta ...
Här är mitt älskade stickhörn.

1 kommentar:

Smycka sa...

Himla fint det blev! =o)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin