20 maj 2010

En present! Till mig!

Visst är bloggvärlden fantastisk! Ja, kanske inte den där kreddiga delen som bara diskuterar mediafrågor, dagspolitik och demokratiprocesser och bara försöker skrika högst och vara smartast.

Men den lilla avkrok som jag befinner mig i, med bloggar som handlar om stickning, inredning, loppis, retro och hantverk, den är fin.

Titta bara vilka fina underlägg som Pysselfarmor la i ett kuvert och skickade till mig som present! Är de inte alldeles bedårande? Jag har aldrig sett såna tidigare, och blev helt kär!

Tack så jättemycket! Jättefina!

3 kommentarer:

Sanna sa...

De är helt underbara, du är en lyckost.

Pysselfarmor sa...

Oh vad jag blir glad att du gillade dem. Jag förstod väl det när de låg där i korgen och "skrek" åt mig...köp oss köp oss till Agata! :-)
Kul att du gillar dem!

Agata sa...

Sanna - Visst är jag! De är ljuvliga!

Pysselfarmor - Ja, de är helt fantastiskt fina. Tack än en gång!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin