1 december 2010

Mer till skåpen

Just som jag trodde att det inte skulle in något mer i muggskåpet så släpper Coop nya Stig Lindberg-muggar.
Fallande löv
Så klart! "Fallande löv" blev ju en succé, så varför inte följa upp den med nya mönster.

Nästa vecka, 49, släpps de i butik, och de lär väl säljas slut i snabb takt.

Vill Coop sedan fortsätta att ta fram fler retromönstrad muggar så tackar inte jag nej till en liten samling.




Och - nej, jag är sannerligen inte köpt. Så ingen behöver oroa sig för om jag skriver det här i utbyte mot någon liten gåva. Tvärtom sympatiserar jag starkt med det lilla upprop som ett helt gäng bloggare ställer upp på, som Underbara Clara.

3 kommentarer:

Tant Grön sa...

tack för tipset! Jag missade fallande löv för att min coopbutik råkade packa upp dem en vecka för tidigit (och sälja dem till fullt pris) innan själva kampanjen startade. Men nu ska jag starta min egen samling!

Ulrika sa...

Vilka läckra muggar! Jag har ett gäng fallande löv-muggar och tycker så mycket om dem. Fina och sköna att dricka ur. Tack för tipset!

Anna sa...

jag köpte de förra men dessa kommer jag nog inte köpa, har fullt i skåpen :D

hittade just din blogg, hit återkommer jag :)

mvh Anna

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin