16 december 2010

Spännande utveckling

Coolt. Leta retro-bloggen länkar till en auktion där en exakt likadan klocka som min auktioneras ut. Det vore kul att få veta var den auktionen slutar. Sist jag tittade låg den på 375 400 550 800 kronor och än återstår några dagar.

Själv betalade jag 50 kronor för min klocka för över 10 år sedan.

Det här är ju sannerligen ett av loppisfyndandets spänningsmoment - att hitta sina egna fynd på auktion eller i tidningsartiklar, och där få se vilken extraordinär fyndare man är. ;-) Allt det som finns i gömmorna som aldrig kommer bli värt något alls är lätt att glömma de gångerna.



Uppdaterin: Så här slutade det: 1550 kronor!! Otroligt!

3 kommentarer:

Renée sa...

Ja tänk om man hittade nåt som var värt massor! Själv hittade jag en oljelampa som jag köpt för 25 spänn, denskulle de ha 400 för! Lite häftigt... Din klocka är supersnygg, vill gärna ha en sådan! Nu har jag inte varit på loppis på jättelänge...

Maria sa...

Kul!
Ja, det skulle garanterat jämna ut sig och hamna på minus om man kollade allt. Jag har några sådana där fynd som jag sett sålts för mycket mer än jag betalat.

Kerstin sa...

Jag såg den klockan igår på Leta retro. Så enormt snygg!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin