16 september 2011

Vackrast just nu och för alltid:

För ett år sedan träffade jag en liten kille som snabbt fångade mitt hjärta fullständigt.


Han dansar som ingen annan. Har ett smittande skratt och är världsbäst på att morgonmysa med sin mamma.
Han klär ut sig till olika figurer hela tiden, tycker om rosa och glitter och när pappan berättar hittepåsagor vid nattning. Sedan ligger han under mitt täcke, tätt, tätt som ett litet element hela natten.

Han har den finaste lilla uppnäsa man kan se och har precis börjat upptäcka alfabetet.
Snart fyller han fem år och han lär mig nya saker hela tiden.

Han är det vackraste jag någonsin träffat och mitt hjärta svämmar över gång på gång. Inte kunde jag tro att man kunde känna så mycket kärlek för en liten krabat.
 Inte heller kunde jag tro att man ibland kan bli så galet arg på någon man älskar så mycket.



Jag är en mycket glad och tacksam mamma och jag unnar alla att få gå på promenader med en liten, varm hand i sin.

10 kommentarer:

Maria sa...

Så fint skrivet! Kärleken!!

Lena sa...

Härligt!

Dödergök sa...

Ååå söta fina.Vilken lycka.

Anonym sa...

Grattis på G-day/ familjedagen!/Stella

Christin sa...

Fint !

AnnaA sa...

Fint! Så härligt att ni fann varann!

Tyg och otyg sa...

Så härligt! Jag hoppas att jag också ska få uppleva den där kärleken nån gång framöver.

Eva i Halmstad sa...

Ibland är livet så härligt.
Grattis till er alla som kommit ihop så bra.
Må gott på er
Eva

PippisRainbow sa...

Åh.
Så fantastiskt. Ljuvligt. Och kärligt.

Susilull sa...

Så fint skrivet! Jag känner värmen och kärleken ända hit!!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin