8 april 2012

Snyggare förvaring

Det där med förvaring av återvinningsgrejer är sannerligen inte lätt.

För någon månad sedan tapetserade jag en stor burk för att få en snygg förvaring för gamla batterier. Nu har jag äntligen kommit mig för att tapetsera en likadan burk för att kunna förvara gamla glödlampor någonstans. Men den ville jag inte måla några bokstäver på, så den blir naturell.

Jag använde sprejlim för att få ett jämnt, tunt lager på hela tapetytan och de stora pappburkarna har ursprungligen innehållit fleecefiltar som min man fick i julklapp från sin arbetsgivare. 

3 kommentarer:

Iréne JB sa...

Gillar sådana där braiga burkar som går att använda även efter att man tagit ut det ursprungliga innehållet. Med tapet på så blev de väldigt fina :)

Anonym sa...

Oh va´snyggt! Jag blir så glad av att se vad kreativa människor kan göra. Jag vill också vara så!!
/Fd Sundsvallsbo

Agata sa...

Iréne - Ja, burkar är bra! Återvinning är fult. Det gäller att kombinera dem så det blir fint.

Fd sundsvallsbo - Just do it!

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin