28 januari 2013

Jag sover gott

Sakta men säkert händer det grejer i sovrummet.


Jag hittade två pilasterliknande hyllor på Mio på rea. En hamnade på min sida av sängen och den andra på makens. Eftersom vi nyligen skaffat bredare sängar för att slippa trängas med sonen som ännu inte uppvisat några tecken på att sova i egen säng så passade inte sängborden längre.

Och för att garderobsdörrar och byrålådor ska kunna öppnas så fick vi lösa det med hyllor på väggen. Och här ryms en hel del av mina på-gång-böcker. Men fortfarande är det en stapel på golvet också. Jag dominerar i klassen "samla på mig böcker som jag vill läsa."

Den lysande grenen ovanför kommer från Ellos och är väldigt mycket finare än alla nattlampor i världen.

Snart ska vi bygga en ny sänggavel som ska få bli förvaring åt en omonterad vävstol som måste förvaras varmt. Så får man lösa det när varmförråden saknas ...

2 kommentarer:

Queen of Kammebornia sa...

Den där klassen för att samla på sig böcker som jag ska läsa alldeles snart så de kan ligga här i travar så länge har jag också ganska bra betyg i. Härlig vägg ni har där! Kram!

AnnaA sa...

Det var fint! Nu blev jag inspirerad... Vi håller på med sovrumsfunderingar, får se hur det blir. :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin