19 maj 2013

Trädgårdsfröjd


Änt-li-gen kom värmen och våren! Länge har vi gått och sneglat på våra ruttna sålådor, och värmen gav oss kraft att göra något åt dem. De kastades bort och i stället placerade vi ut några pallkragar.

Skönt. Nu känns det fint i mitt inre.


En ny snurra fick följa med hem från affären. Jag gillar färgglada snurror i trädgården. Det gör sonen också.


Nyinköpet kompenserades med att jag tog en röd gardinstång som min mamma köpt åt mig för en femma på loppis. På den spikade jag fast en informativ skylt och tryckte ner i den nya sålådan.


 En kruka fylldes med bellisar och placerades intill en ny liten sittgrupp där vi i morse kunde njuta av fantastisk morgonsol och frukost utomhus. 

Mitt hjärta pinglar!


Inga kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin