14 januari 2007

Det snöar!

Snön vräker ner!
Vackert, men det är tung blötsnö som lägger sig som ett lock över allting.
Mina vänner småfåglarna har fått mat, och vkerar vara nöjda. Sambon skottar blötsnö och jag gör nyttiga saker. *ähum*


I fredags kom jag hem med två buketter röda tulpaner. Vackert, men i dag ser de ut så här. Det är ju lite svårt att ställa dem svalt över natten i ett modernt hem. Antingen får de stå inne i 22 plusgrader, eller utomhus i nollgradigt.

I dag har jag träningsvärk efter ett kul träningspass. Afrodance var intensivt och svettigt. Och gav träningsvärk i ryggen.
Mest lockande är att stanna inne hela den här snöiga dage, men jag tror att en rask promenad är det bästa för värkande muskler. Ska vänta någon timme tills snösvängen varit ute.

Inga kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin