9 februari 2007

Agata goes blocket

Gjorde mitt första Blocketfynd i går. Den här skänken för 500 kronor och ett jättevackert jugendskåp för 200 (!!!).

Återkommer med mer bilder när de har hämtats hem, och kanske fräschats upp. Här har jag bara lånat Blocket-bilden eftersom jag inte kan dämpa min entusiasm.
Det kan däremot sambon, som visserligen inte skrek högt, men som ändå var måttligt förtjust i att få hem ytterligare två skåp.
Och sanninge är att vi faktiskt inte har någon plats för de nya möblerna. Jo, om vi möblerar om, flyttar omkring redan existerande möbler och försöker göra oss av med några som vi redan äger. Och det är banne mig inte lätt!
Feng shui är inte riktigt min påse...


Jag förstår inte vad det är med mig och skåp – jag har redan huset fullt med såna och skaffar ändå fler.

2 kommentarer:

LaBello sa...

Men shit alltså - det var ju både snyggt och billigt. Du har verkligen fyndat! Och tagit död på myten att det bara finns skit på Blocket. Grattis!! :-)

Agata sa...

Tack, tack. Jo, för en gångs skull hittade jag flera saker på en och samma gång. Kan bero på att jag såg annonsen en halvtimme efter att de lagts ut. Eller på att alla andra har muppig smak där jag bor och efterfråga omoderna skinnsoffor och vita marmorbord. ;-)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin