9 februari 2007

Trådlös fulblogg

Äääntligen lyckades jag installera den trådlösa routern och kan nu sitta i soffan och fulblogga - bara för att jag kan och inte för att jag har något vettigt att förtälja.
I går somnade jag halvvägs in i Antikrundan, så nu måste jag försöka hitta en repris för det är ju ett av mina favvoprogram.

Gick förbi en tv på jobbet som visade det nya pysselprogrammet på TV4+. En vacker, silverfärgad ljuskrona från Ikea sprejmålades grön och dekorerades med grönmålade dalahästar. Och möbler och sneakers målades i grönt och jag antar att sprejfärgsföretaget var sponsorer.

Måhända är det tänkt att kickstarta folks kreativitet, men det var mest fult. Faktiskt.



Vad skönt det är när jag hittar inredningsprogram som jag inte behöver titta på.

Inga kommentarer:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin