8 januari 2012

Stackars mig

Jag har feber och är hängig för fjärde dagen och tycker ruggigt synd om mig själv.
Det var ju så mycket jag skulle hinna med den här långhelgen. Dessutom oroar jag mig för att jag inte hinner bli frisk till i morgon, för jag har inte tid att vara sjuk från jobbet.
Resten av familjen tog sig en fridag på stan med "handböjaje" och Nalle Puh-film på bio

Jag ligger i sängen och försöker läsa mellan sovvarven. 
Bland allt som stod på att-göra-listan var att scanna in gamla foton. Som det här på min farfar från någon utlandsresa på 60-talet. De var bra på att resa, min farmor och farfar. Och på att anvnda kameran.

Och jag måste hitta på något att göra med deras fina foton. När jag nu ska hinna det.

1 kommentar:

Iréne JB sa...

Stackare :( Att vara sjuk är ingen höjdare. Annars låter det där med att scanna in bilder som en lagom syssla för en som är lite orkeslös.
Krya på dej.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin